Referenties

Monic van Aarle, sector director SCM & partners solution extensions  SAP Nederland BV (IT-vrouw van het jaar 2018)

“Hannie is een down to earth dame met een duidelijke ondernemersgeest. Weet creatieve ideeën om te zetten in concrete acties of business. Hannie is betrouwbaar, realistisch en zeer pragmatisch ingesteld, en bezit daarnaast ook de mogelijkheid om zaken conceptueel neer te zetten. Hannie heeft een innemende persoonlijkheid en ze gebruikt haar directheid op de juiste manier. Je kunt haar met een gerust hart een ingewikkelde opdracht geven, want dat zal ze binnen de deadline uitstekend uitvoeren. Een genot om met haar samen te werken!”

Han de Ronde, owner Easy Dolphin Strategic Level Consulting

“Hannie has supported the positioning of Easy Dolphin in the market. She is a quick analyser and offers good insights in options to choose. I experienced her to be an accomplished entrepreneur, quick to take the initiative to exploit an opportunity that she envisages. Her pleasant personality makes it easy to collaborate.”

David Berg, directeur / eigenaar Wereld van morgen

“Elke organisatie moet van tijd tot tijd weer op gang worden gebracht zodat de grote hoeveelheid energie die aanwezig is weer wordt losgemaakt. Dat heeft een enorme positieve impact op de innovatieve kracht, creativiteit en algehele flow van de organisatie. Deze beweging kan Hannie in gang zetten en begeleiden als geen ander! Daarnaast bezit Hannie nog veel meer uitstekende vaardigheden, die u direct ervaart als u haar uitnodigt voor een kennismaking om uw organisatie weer volop in beweging te krijgen. En een andere enorm pluspunt, Hannie is erg leuk om mee samen te werken en dat gun ik iedereen.”

Hans Van Brussel, managing director Teclab

“Sinds een jaar werken we bij Teclab samen met Hannie Derks op het gebied van communicatie en marketing. In deze periode heb ik Hannie ervaren als een prettig persoon om mee samen te werken. Ze is uiterst accuraat en zeer creatief, vooral deze laatste eigenschap helpt mijn onderneming op te vallen in de wereld van technische scholingen.

Dimph van de Loo, PR coördinator Summa College

“In pakweg 1,5 jaar heb ik mogen samenwerken in diverse projecten. Hannie beschikt over vele kwaliteiten. Hannie is in staat in een relatief korte tijd een frisse wind te laten waaien. Daardoor aangewakkerd word je automatisch meegezogen. Dat resulteert in een samenwerking die vruchten afwerpt. Voortdurend kritisch en kijkend wat iedere stap oplevert, kan zij zelf of anderen bewegen om bij te stellen.”

Koenraad van de Veere, CEO Phaer

“Ik waardeer Hannie als marketing klankbord en inspirator om plannen en ideeën te challengen, maar evenzeer als onderzoeker om meningen ‘uit de markt’ te halen en samenwerker om te komen tot “de boodschap”. In haar marktonderzoeken en klantencontacten connecteert Hannie zeer goed met elk type individu. Die benadert ze resultaatgericht en ze beheerst de kunst om professioneel de perfecte afstand te houden. Wat haar in staat stelt correct en rationeel samen te vatten en de essentie aan te geven, onderbouwd met inhoud. Wie in contact komt me Hannie komt even in het zonnetje – een goed moment, zowel voor de klant die bij ons een marktonderzoek ondergaat als voor Hannie’s opdrachtgever.”

Berry Koeleman, directeur / eigenaar Koeleman Sterk & Partners

“Hannie Derks heeft voor mij een klanttevredenheidsonderzoek gedaan. De eindwaardering voor dit project is een 9. We hebben samen een goede succesdefinitie bepaald van wat we wilden bereiken. Daarna voortvarend aan de slag. De klanten die zij heeft geïnterviewd gaven aan dat ze het een professioneel traject vonden. Ik kan u Hannie Derks van harte aanbevelen.”

Mathé Moons, creative director / partner Admix·Connect

“Ik heb met Hannie gewerkt aan de website voor DCD en heb dat als een uitermate prettig project ervaren. Gestructureerd, efficiënt en vlot. En met het resultaat zijn wij ook heel content.”

Franneke van der Wissel, marketing & communicatieadviseur Summa College

“Ik heb heel fijn samengewerkt en veel geleerd van Hannie. Hannie is een marketeer in hart en nieren met veel positieve energie. Projecten weet Hannie resultaatgericht op te pakken, daarbij zoekt ze de verbinding tussen verschillende stakeholders en weet ze anderen te inspireren om nieuwe dingen te proberen. Daarnaast is Hannie een warm en fijn persoon die anderen in hun kracht zet. ”

Marc Schrijvers, managing consultant Philips Industry Consulting

“Hannie supported us, Philips Industry Consulting, to initiate our social media campaign. As an expert in this field she joined my team, helping developing the right approach and content. Hannie proved to be a valuable partner and we all enjoyed working with her.”

Dick van de Beek, managing director You_Q BV (destijds eigenaar Wheelbase)

“Binnen onze snel groeiende onderneming hebben we richting gegeven en adequaat handen en voeten gegeven aan de marketing en strategie van onze firma. De professionele aanpak en het conceptueel denken hebben onze organisatie snel op een hoger plan gebracht. Tijdens de prettige samenwerking heb ik gemerkt dat de no-nonsense aanpak van Hannie en het goede inlevingsvermogen in de revalidatiemarkt rust brachten in onze organisatie. Wij waren de snelstgroeiende rolstoelproducent destijds waarbij de afdeling marketing qua hands on achter het succes aanliep. Door de samenwerking konden we het gehele marketingproces omkeren en konden we zelf als organisatie gestructureerd verder.”

Mr. Jan Joris Heling, raad van bestuur Savant-Zorg

“Hannie heeft ons met een heldere en klantgerichte aanpak én met resultaat, geholpen ons imago te versterken en beter in te spelen op de behoeften van onze stakeholders.”

Roland Sniekers, eigenaar Euro-Techniek

“Ik ken Hannie al ruime tijd, we hebben een achtergrond bij de Plastic & Metalware Factories van Philips. Daar hebben we in 1996 een eerste event georganiseerd, waarbij Hannie de hele Marcom en organisatie van de dag heeft georganiseerd. Later is zij haar eigen bedrijf gestart, en toen ikzelf in 2005 via een MBO Euro-Techniek overnam, heb ik ook gelijk haar gebeld, om de hele communicatie door te nemen. Hannie is vanaf dat moment de vaste partner voor Euro-Techniek voor alle Marcom zaken. Als aanbeveling voor de mede-techneuten die op zoek zijn naar een marketingbureau, kan ik ook zeggen dat Hannie je goed helpt om scherp te stellen waar je staat wat betreft uniciteit/positie/concurrentie.”

Jaap Praagman, directeur CQM

“CQM had behoefte aan een duidelijk structuur voor haar marketing activiteiten. Tot dan toe hadden die een sterk ad hoc karakter. Hannie heeft ons oa door een imago onderzoek bij onze klanten geholpen om daar de grote lijnen voor uit te zetten. Kenmerkend vond ik de zeer doel- en resultaatgerichte aanpak van Hannie. Voor ons is het een belangrijke eerste stap geweest waar we vervolgens zelf mee aan de slag konden, wat geleid heeft tot een duidelijke verschuiving in vooral de ‘toon’ van onze marketing. Een ‘toon’ die beter aansluit bij wie we zijn en wat we voor onze klanten kunnen betekenen.”

Edwin Vlems, manager marketing MCB Nederland B.V. & schrijver / spreker Inbound Marketing

“Hannie zat in mijn groep bij de opleiding NIMA-C en daar viel ze al op door haar ‘ondernemerschap’. Als ze alles zou moeten realiseren wat ze wil heeft ze volgens mij 240 uur per dag nodig in plaats van 24. Ze heeft veel marketingstrategisch inzicht en je kunt er ook mee lachen.

Tony Parr , owner Teamwork Vertaalworkshops

“Hannie was a keynote speaker at a recent conference of ours entitled “Nationaal Vertaalcongres: De vertaalwereld binnenstebuiten”. Her presentation was well-researched, well-delivered and above all thought-provoking. Critical but positive, she succeeded in helping to light the conference fire at the beginning of the day. Her presentation was well-received by the participants, a number of whom cited it as one of the highlights of the day!”